maandag 16 september 2013

Shoplog duitsland



Ik heb het geluk dat ik dicht bij Duitsland woon, ik ga dan ook eens in de zoveel tijd even naar de DM.
Het fijne is dat sommige merken daar goedkoper zijn, en ze LE's hebben die wij niet hebben. Ook heb ik daar een van mijn favoriete beauty merken  leren kennen, P2.

Nouja, genoeg over duitsland. We gaan over naar alle spulletjes die ik heb gekocht. :D 
Hier zie je de spullen van Essence. Ik heb 2 glossy lipbalms gekocht, mango icecream en appe pie. Achteraf heb ik er een beetje spijt van dat ik apple pie heb gekocht, maar voor 1 euro maakt het niet zoveel uit. 
Ook heb ik een handcreme gekocht ( ook 1 euro geloof ik ), ik had er al zo een uit een LE en hij is echt heel erg fijn. Helaas is deze niet in nederland te koop. :( 
Het sun club palletje is in 02 long beach, en ik ben er erg blij mee! Het zijn echt prachtige kleuren, het heeft helaa wel een beetje last van fall-out. 
Ik heb ook nog een pakje make-up remover doekjes gekocht van essence  (1 euro, niet in nederland te koop) maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. 

Van Catrice heb ik eigenlijk alleen maar nagellak gekocht, 2 lakjes uit het vaste assortiment en 1 lakje wat je misschien niet herkent. Het is er een uit de l'afrique tres chique LE van catrice, deze kwam niet naar nederland, en helaas was daar ook bijna alles al uitverkocht. Maar ik had geluk, er stonden nog 2 kleuren nagellak, deze blauwe en een gele. En weetje wat ik ontdekte toen ik thuis was? Het is een liquid sand! En geloof me, hij is prachtig. ♥
Dan nog de nagellakjes van P2. Een zwart lakje omdat degene die ik op het moment gebruik oud en stroperig is geworden. En de lost in glitter collectie is nieuw, dus ik kon het niet laten om er een mee te nemen. 


Dit haalde ik nog bij de pennymarkt. Niet echt veel bijzonders. De make-up remover van loreal koste trouwens maar 2 euro!! Dit is echt niet duur voor loreal. 

Dit was eigenlijk alles wat ik heb gekocht, niet overal staan prijzen bij, maar dat komt omdat ik niet overal de prijs van weet sorry!

Groetjes, Isabelle ♥






1 opmerking: