zaterdag 14 september 2013

NOTD glitter on the peach

Vandaag ( ehh... vanavond, sorry :s) eindelijk weer eens een normaal artikel! Een simpele NOTD maar beter dan niks toch?

Wat heb ik gebruikt? 
-essence 24/7 base coat 
-sally hansen Insta Dry topcoat 
-l'oreal 306 sex on the peach 
-Gosh 619 Girls on film 

eerst heb ik mijn nagels zoals altijd voorzien van 1 laagje basecoat, doe dit ter bescherming van de nagels en zodat de kleur van je nagellak niet in je nagels trekt.
Daarna heb ik 3 ( bij sommige 4) laagjes aangebracht van l'oreal 306, het is een vrij sheer lakje maar hij is het waard want ik ben helemaal verliefd op de kleur. Daarna maak je een ombre met de glitters ( dit is misschien niet goed te zien op de foto maar het is er wel ;)) lak eerst gewoon de nagel met het glitterlakje, maar zorg dat er zo min mogelijk hexagon glitters aan het einde van je nagels komen. Dep daarna met je kwastje op het begin om te zorgen dat daar zoveel mogelijk glitters komen. Daarna lak je het af met een topcoat en klaar! 

groetjes, 
Isabelle ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten