woensdag 31 juli 2013

Welkom op Nails and a little make-up

Hallo!
Welkom op mijn blog, nails and a little make-up.
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik veel blogs lees en het me heel erg leuk leek.
Wil je verder lezen? Klik dan snel op meer lezen...
Ik ben dus begonnen met bloggen omdat het me erg leuk leek. Ik heb ondertussen al een hele nagellak verzameling ( Ik geloof dat het er 140 zijn) en ik ben dus ook van plan om deze allemaal te gaan swatchen voor jullie. Af en toe zul je hier ook een make-up review tegen komen aangezien ik dat ook wel gebruik. Dit zal met de tijd meer worden aangezien ik ook ouder word en dus steeds meer op kan doen. Ik ga nu naar de 2e, en ga het dus erg druk hebben met school. Dit kan een rede zijn waarom er niet heel erg regelmatig posts online komen, ik probeer in ieder geval elke dag iets te posten aangezien ik weet hoe vervelend het is als er een lange tijd niets online komt!

Ik zal zo snel mogelijk iets online zetten,

Veel plezier op nails and a little make-up!

P.s. Tips zijn altijd welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten