woensdag 31 juli 2013

Swatch Essie Fiji

Laatst was ik eventjes in de Etos, en toen zag ik in de opruimbak verschillende Essie lakjes liggen voor 5 euro! Ik vond Essie lakjes altijd wel mooi maar ik vond ze toch echt te duur, maar na even grabbelen in de bak kwam ik de mooie Essie Fiji tegen. Die moest ik hebben! 
Ik had al van veel mensen gehoord dat Essie lakjes erg goed zijn, dus wilde ik het proberen. Ik kon echt niet wachten daarom zie je op de foto hierboven al dat er wat op mijn pink zit... Oeps!

Vol verwachting begon ik dus te lakken, kijk je mee? 
Essie Fiji had 3 laagjes nodig, wat ik niet zo'n probleem vind aangezien het een bijna wit kleurtje is. Het lakken ging op zich best soepel, ik heb alleen erg vervelende nagels om te lakken dus ziet het er niet heel erg mooi uit :S. 

Het lakje bleef ongeveer 2/3 dagen zitten, dit viel me een beetje tegen aangezien het voor mij een best duur merk is. Ik heb ondertussen al een 2e lakje van Essie en die zal je vast nog eens langs zien komen. Opzich ben ik best tevreden over dit lakje alleen had de houdbaarheid iets langer gemogen. ( Nagellak blijft bij mij meestal 3 dagen zitten maar dit is een duur lakje dus verwachte ik iets meer) 

Essie lakjes zijn 10 euro per stuk, maar ik kocht deze in de aanbieding voor 5 euro. Er zit 13.5 ml in en ze zijn te koop bij etos. 

Wat vind je van dit lakje? Heb je zelf ook ervaring met Essie?

2 opmerkingen: