maandag 19 augustus 2013

Shoplog action & kruidvat

Vandaag een lange shoplog voor jullie! Er zit vanalles en nog wat bij, dus niet alleen beauty artikelen.



Action 


Toen ik deze schattige telefoon hangertjes voorbij zag komen op Fablouise.nl dacht ik meteen, Die moet ik hebben. Die met de snor ( oeps hij was omgedraaid) heb ik voor mezelf gehaald, en die met het strikje als kado voor iemand anders.
  
Highstreet telefoon accessoires set/3 0.99 

Dit is meer iets voor de handigheid, een pastic ding om je make-upjes een beetje te ordenen. 
Hij staat nu op een kastje op mijn kamer. :) 

Kunststof make-up organiser 1,42

Deze zijn gewoon puur voor school omdat ik ze fijn vind, en ze zijn lekker goedkoop. 

office essentials rubbergrip balpen 0.99

Wauw, ik vind het nog steeds echt hele mooie kleurtjes, alleen met het swatchen kwam ik erachter dat hij neit echt goed gepigmenteerd is... jammer! 

Max oogschaduw+kwastje 1,29 

YEAH! Eindelijk kon ik de studs vinden, en lagen er echt super veel, maar ik koos voor deze maat. 
Ik ben echt heel erg blij dat ik deze kon bemachtigen. :3 

Made by me studs wheel 1,99 ( hahah het duurste wat ik bij de action heb gehaald ) 


Oehh  dit is zo lekker ♥.♥ Zoete limonade met stukjes van ik-weet-niet-wat erin. Het heet nata de coco. Zo lekker! 

Nata de coco fruitdrink 0,59 

Met dit alles kwam ik uiteindelijk op een totaal uit van 8,85. Een goede prijs voor al deze spullen als je het mij vraagt. 

Kruidvat 

JA, het nieuwe assortiment was al binenn! Ik dacht dat het pas over 2 weken zou komen, maar het was er al. Ik heb hier natuurlijk geen problemen mee aangezien ik het alleen maar leuk vind. Ik was al heel erg benieuwd naar de liquid sand lakjes, daarom nam ik deze mee. Het is here's my number. 

essence colour & go nagellak 1,69 

Hier was ik al heel erg benieuwd naar, aangezien het misschien foils waren. Maar ik moet je ( misschien) teleurstellen, het zijn printjes op krantenpapier. Ook leuk!
Maar ik zie nu dat er nog een 4e is... huh? die lag niet eens in de winkel.

 Nail art paper print designs 1,39


De transfer solution die bij de paper prints hoort, ik vermoed dt het gewoon alcohol is. Niks bijzonders dus.

Nail art paper print transfer solution 1,89

Deze prachtige cream blush uit de me & my ice cream LE heb ik 's avonds gehaald, toen je korting stickers mocht plakken. En geloof me, hij is echt heel erg mooi!

Me & my ice cream cream blush  2,89

Ik weet niet meer precies hoeveel het samen kostte, maar degene aan de balie vergat mijn klantenkaart te scannen dus heb ik geen punten. Best slecht!

ici paris XL

Dit magazine kreeg ik nog bij de Ici paris XL, ik loop hier altijd eventjes naar binnen om gewoon even te kijken en te kwijlen bij merken als sally hansen en dior. Ze vroegen (zoals altijd ) of ze ons ( mij en mijn moeder) konden helpen. Mijn moeder zei gewoon dat we kwamen kijken, en het geld niet hadden om iets te kopen, maar de verkoopster legde ons toch heel aardig wat dingetjes uit over verschillende merken. DAT is pas goede service, want als we het niet wilden weten, had ze het vast ook niet vertelt. 
10 voor ici paris XL dus. ;)
Dat was het alweer, sorry dat er dit weekend niks online kwam, ik had echt even geen tijd.
School is weer begonnen dus dit zal wel vaker voorkomen, sorry! 
Mijn laptop is trouwens nog niet gemaakt, maar ik ga hem morgen laten checken in de winkel.

Koop jij ook wel eens wat bij deze winkels? 




2 opmerkingen: